Teva kiest zonder pitch voor Fitzroy

Teva kiest zonder pitch voor Fitzroy
  • Bureaus
  • 12 nov 2015 @ 12:30
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesReclameMerken

Sandalenmerk Teva heeft zijn EMEA-account ondergebracht bij Fitzroy. Daar is geen pitch aan vooraf gegaan. Afgelopen maand is Fitzroy gestart met de ontwikkeling van meerdere productcampagnes voor Teva.

Ondersteunend aan de nieuwe positionering van Teva staan er komend jaar verschillende productintroducties op de agenda. Fitzroy is gevraagd om hiervoor through-the-line campagnes te creëren binnen de hele EMEA-regio.

Barry Schmits, marketingmanager EMEA bij Teva: 'Het merk groeit snel en met onze grote ambities hebben we behoefte aan een lokale creatieve partner welke onze merkidentiteit nog verder helpt door te ontwikkelen.'

Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy: 'Teva heeft outdoor roots en die functionele kant en het goede design maakt Teva nu ook heel populair bij mode aficionados. Wij gaan met campagnes en bijzondere samenwerkingen helpen nog verder te groeien, zonder de roots te verwaarlozen.' 

De eerste campagnes gaan live in het eerste kwartaal 2016. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken