Unilever verlengt mondiale samenwerking met Mindshare
- Bureaus
- 27 nov 2015 @ 11:11
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediabureauStrategieMarketingMediastrategie
- 27 nov 2015 @ 11:11
- Redactie Media
Foodconcern Unilever heeft deze week bekendgemaakt om de samenwerking met mediabureau Mindshare in 60 landen wereldwijd te verlengen. Aan deze beslissing ging een mondiale media-review vooraf. Ook in Nederland wordt de samenwerking, die sinds 2005 loopt, gecontinueerd.
Ruud de Langen, CEO Mindshare Nederland: 'We zijn erg blij de tien jaar durende samenwerking te kunnen verlengen. Dit is een huwelijk dat geen moment verveelt. Unilever is niet alleen de grootste adverteerder van Nederland, maar ook de meest progressieve. Het Mindshare team onder leiding van Atva van Zanten werkt samen met het mediateam van Unilever continu aan innovatie op het gebied van media, waarvan de impact alsmaar groter wordt.'
Harry Dekker, media director van Unilever: 'Onder invloed van veranderend consumentengedrag en een dynamisch medialandschap, maakt marketing en merkcommunicatie binnen Unilever een sterke en positieve ontwikkeling door. Initiatieven als Crafting Brands for Life, Planning for Agility en introductie van ons nieuwe communicatiemodel (A.R.T.) illustreren dit.'
Daarbij is een belangrijke rol weggelegd voor het mediabureau, aldus Dekker. 'Gelet op de gerealiseerde successen in de afgelopen jaren en de krachtige visie die Mindshare voor de komende jaren voor ons heeft ontwikkeld, zijn wij verheugd ons partnership te kunnen continueren.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing