Achtung maakt vierde 3FM-campagne Serious Request
- Bureaus
- 16 dec 2015 @ 10:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediaRadioCampagnesEntertainmentActivatie
- 16 dec 2015 @ 10:34
- Redactie Bureaus
Voor 3FM Serious Request 2015 heeft Achtung een nieuwe campagne ontwikkeld die het doorzettingsvermogen van jongeren in conflictgebieden centraal stelt. Ook Bill Tanaka en TheBoardRoom werkten mee.
Met het thema ‘Keep them Going’ vraagt 3FM Serious Request aandacht voor miljoenen jongeren die door oorlog of conflict minder kans hebben op scholing en ontwikkeling. ‘Keep them Going’ is vooral een positieve aanmoediging voor jongeren die zich, ondanks vaak extreme omstandigheden, niet laten weerhouden er het beste van maken.
'Keep them Going' is de vierde campagne die Achtung maakt voor 3FM Serious Request. Dit keer in samenwerking met regie-duo Bill Tanaka van productiemaatschappij TheBoardRoom. De campagne gaat uit van kracht en positiviteit. Centraal staat een meisje dat ondanks alle omstandigheden naar school gaat.
De boodschap 'Keep them going' volgt de nieuwe lijn van Serious Request, waarbij de focus nog meer verschuift naar het onderwerp in plaats van de DJ’s in het Glazen Huis.
Op 18 december gaat 3FM Serious Request 2015 in Heerlen van start. Met de opbrengst van de editie van 2014 worden momenteel in verschillende landen duizenden slachtoffers van seksueel geweld geholpen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing