BeyenMeyer ontwikkelt #CurvePower-campagne MS Mode
- Bureaus
- 4 dec 2015 @ 09:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 4 dec 2015 @ 09:34
- Redactie Bureaus
In de media maken dun of graatmager als vrouwelijk schoonheidsideaal al decennia lang de dienst uit. Terwijl de gemiddelde Nederlandse maat toch echt maat 42 is. Hoog tijd voor een herwaardering van de vollere vrouw en haar rondingen. Daarom lanceert MS Mode de campagne #curvepower waarin ze een ode brengen aan de kracht van de vrouwelijke curve.
In de manifestfilm krijgen alle vrouwen die graag hun rondingen laten zien een stem. Deze vrouwen weten dat hun rondingen de kracht hebben om te betoveren en te verleiden. En curvepower is hun strijdkreet.
MS Mode heeft zich altijd gericht op de curvy vrouwen en maakt mode voor vrouwen met maat 40 of meer. Met deze campagne wil MS Mode nog eens extra benadrukken dat iedere vrouw curves heeft en hier trots op mag zijn. Via de website en Facebook roept MS Mode dan ook iedere vrouw op om haar curvepower moment te delen. Denk aan de aanwezigheid bij het concert van Adele, of een foto van jezelf stralend in díe fashionable outfit waar jouw curves mooi in uitkomen. Maar ook die ene foto van besneeuwde berghellingen kan je het #curvepower-gevoel geven! Curvepower houdt zich niet aan regels.
Naast de oproep iedereen te mobiliseren om trots te zijn op je eigen curves, vertaalt deze campagne zich direct door in de collecties van MS Mode. Kledingstukken worden dus niet simpelweg uitvergroot, maar specifiek ontworpen op de rondingen van echte vrouwen. Met modieuze, on-trend collecties willen zij díe vrouwen inspireren de mooie vormen van hun lichaam te laten zien. Bij het ontwikkelen van deze collecties wordt dan ook extra aandacht besteedt aan de pasvorm.
Ook voor de feestdagen zijn er prachtige items die voor iedere vrouw uitermate geschikt zijn, waarbij juist de curves worden onderstreept. Denk hierbij aan mooi gelijnde jurkjes, leren rokken, suède jasjes of horizontale streepjes.
Over MS Mode
Aantrekkelijk, verleidelijk en onweerstaanbaar: bij MS Mode zijn we dol op curvy vrouwen. Wat is er immers vrouwelijker en sensueler dan ronde vormen, welgevormde heupen en borsten?
Onze missie: de curvy woman in de spotlights zetten, haar vormen en schoonheid met haar vieren, haar nog meer laten sprankelen.
MS Mode is de creatieve inspiratiebron voor elke zelfbewuste vrouw die trots is op haar lichaam. Zíj weet dat ze mooi is, wíj hoe ze zichzelf nog meer kan laten stralen. Samen met haar halen we het mooiste in haarzelf naar boven. Omdat we nu eenmaal die passie hebben voor vrouwelijke contouren. De kleding wordt ontworpen op het internationale hoofdkantoor in Diemen, door een team van designers en inkopers dat zich gespecialiseerd heeft in de pasvorm van plus size fashion. Middels uitgebreide passessies in diverse maten en figuurvormen wordt de perfecte pasvorm voor elk kledingstuk gerealiseerd.
MS Mode is met ruim 400 winkels en circa 2.500 medewerkers vertegenwoordigd in zes Europese landen: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Duitsland. Daarnaast zet MS Mode hard in op online groei. Zo heeft elk land zijn eigen webshop en focust de moderetailer op het verder uitrollen van een omnichannel strategie. De klant kan niet alleen via tablet en smartphone shoppen maar er is ook de mogelijkheid om via de internetzuil in de winkel een webshop order te plaatsen en gratis in de winkel op te halen en te retourneren.
Credits
Strategie: Quinten Reehuis en Wicher Le Poole | Concept: Roeland Verboom, Henk Oortwijn, Wil Oortgijs, Francel van der Schilden | CSD: Lodewijk van der Peet | Account en RTV productie: Merel de Zeeuw | Productiemaatschappij: DPPLR | Regie: Maarten Groen | Productie: Lotte Kwak en Niels Visser | DOP: Myrthe Mosterman | Edit: Basha de Bruijn | Music & Sound: Niels den Otter en Guido Maat (Audentity) | Opdrachtgever: MS Mode | CEO/sales director: Machiel Lagerweij | Brand & PR Manager: Brigitte Stolk | Styliste: Daphne de Jonge
www.msmode.com
#CURVEPOWER
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing