IAB Nederland haalt Exterion Media binnen als sponsor
- Bureaus
- 10 dec 2015 @ 10:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediaDigitaalStrategiePartnership
- 10 dec 2015 @ 10:31
- Redactie Bureaus
IAB Nederland heeft een nieuwe sponsor binnengehaald: Exterion Media. Samen met deze nieuwe partner en de huidige sponsors wil IAB het nieuwe jaar slagvaardig starten. Samen met de eigen leden en sponsors mikt de brancheorganisatie op een productief jaar met als doel de digitale marketingbranche te stimuleren en doen groeien.
Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media zegt over het sponsorship: 'We willen onze digitale groei verder brengen op diverse vlakken, zoals Digital Out-of-Home, mobile en data en daarom hebben we er, naar aanleiding van de prettige gesprekken met Govaert en Nathalie, voor gekozen om door middel van een sponsorship een inhoudelijke bijdrage aan het vak te realiseren opdat ons medium als geheel ook verder komt.'
Huidige sponsors verlengen
Twee huidige sponsors hebben besloten hun samenwerking met IAB Nederland te verlengen. Zo heeft De Persgroep Nederland zijn support voor het komende jaar weer toegezegd. Christel van den Hazel, directeur Advertising bij De Persgroep geeft aan: 'Ons partnership met IAB Nederland past bij onze digitale ambities. De Persgroep wordt soms ten onrechte als krantenbedrijf neergezet. Wij hebben nieuwsmerken waarin wij digitaal heel krachtig zijn. In samenwerking met IAB Nederland kunnen wij het digitale landschap helpen vormgeven. Of het nu gaat om inspiratie, educatie, regulering of contacten, IAB Nederland pakt deze gebieden strijdvaardig op. Deze doelstellingen steunen wij van harte.'
Ook Result Recruitment blijft IAB Nederland in 2016 versterken. Arno Peperkoorn, directeur van Result Recruitment: 'Wij sponsoren IAB Nederland omdat zij staan waar wij voor staan: inspireren en verbinden middels kennisdeling. Allemaal waarden die wij als Result omarmen. IAB maakt de branche slimmer en inzichtelijker en dat steunen wij met trots.'
'Samen ambities waarmaken'
Directeur Govaert Plesman van IAB Nederland over de sponsorships: 'Als vanzelfsprekend zijn wij enorm blij met onze sponsoren en de hechte samenwerking die we met ze hebben. Met hun betrokkenheid zijn wij nóg beter in staat om al onze ambities waar te maken en ons digitale marketingvak, waar wij allemaal met passie in werken, te blijven stimuleren. We zijn momenteel ook in dialoog met nog enkele mogelijke sponsoren voor 2016.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing