M2Media werkt voor datingsite Parship
- Bureaus
- 8 dec 2015 @ 00:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesMediabureau
- 8 dec 2015 @ 00:01
- Redactie Bureaus
Datingsite Parship heeft gekozen om haar media-activiteiten onder te brengen bij M2Media in Hilversum. Parship richt zich op singles die serieus op zoek zijn naar een partner voor een langdurige relatie. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop.
Femke van der Hoeven, country manager bij Parship: 'Wij zochten een bureau met korte lijnen, flexibiliteit en persoonlijke aandacht. M2Media begrijpt onze wensen, heeft een sterke visie en denkt proactief mee over hoe deze wensen waargemaakt kunnen worden.'
Nico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur van M2Media: 'Het pragmatisme aan beide kanten is heel sterk ontwikkeld en er ontstond veel energie tijdens de gesprekken. Dat maakt het samenwerken zo leuk, maar ook efficiënt en effectief.'
M2Media is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M2Media werken dagelijks ruim 30 gepassioneerde vakmensen aan strategie, planning, inkoop en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen; vanuit de behoefte van zowel doelgroep als opdrachtgever en gebaseerd op scherpe insights. M2Media werkt onder andere voor Bergman Clinics, BOVAG, Coop, KWF, LeasePlan, Radio 538, Rituals, Univé en VGZ.
Met een succesratio van 38 procent, een persoonlijkheidstest en datingtips en -adviezen, is Parship dé matchmaker en datingsite voor hoogopgeleiden in Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing