Mediaxplain* werkt voor GVB

Mediaxplain* werkt voor GVB
  • Bureaus
  • 11 dec 2015 @ 13:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauMediastrategie

Op 13 december start de nieuwe dienstregeling van de Amsterdamse openbaar vervoersorganisatie GVB. Mediabureau Mediaxplain* is afgelopen november aangesteld als verantwoordelijke voor de mediastrategie en –inkoop van de campagnes voor de bekende Amsterdamse stadsvervoerder.

Het bureau trapt af met een mediastrategie voor de nieuwe dienstregeling zodat deze voor de OV-reiziger in Amsterdam niet te missen is!

Afgelopen zomer schreef GVB een aanbesteding uit voor een mediabureau. Mediaxplain* won deze aanbesteding.

Gera van het Bolscher, Marketingcommunicatiemanager GVB: 'GVB krijgt de komende jaren te maken met een aantal uitdagingen, waaronder ook de komst van de Noord/Zuidlijn. Daar bereiden wij ons strategisch en operationeel op voor. We willen de reizigers verrassen, de verwachtingen overtreffen. Dat is ambitieus, maar we zijn er elke dag mee bezig. We zijn blij  dat Mediaxplain* dit traject samen met ons aangaat en verwachten van hen een doelgerichte en doelgroepgerichte aanpak.'

Mediaxplain* startte de samenwerking met GVB met een campagne gericht op de nieuwe dienstregeling die 13 december ingaat. De doelstelling van de campagne, die afgelopen november live ging, ligt in het helder en bijzonder informeren van de reizigers over de start van de nieuwe dienstregeling.

Robert Möhring, account verantwoordelijke bij Mediaxplain*: 'Na afloop van de campagne kan geen enkele OV reiziger zeggen dat hij of zij niet op de hoogte was van deze nieuwe dienstregeling.'

De mediastrategie die Mediaxplain* voor deze campagne heeft ontwikkeld is gebaseerd op een aanpak waarbij de vier belangrijkste knooppunten in de stad leidend zijn. Middels efficiënte- en effectieve inzet van o.a. social media, regionale media, mobile ads via GPS en in het oog springende outdoor locaties rondom deze knooppunten, is de nieuwe dienstregeling niet te missen. De specifieke middelen worden ingezet op frequente reizigers zodat deze op de juiste locatie, op de juiste tijd worden bereikt.

www.mediaxplain.nl
www.gvb.nl/2016

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken