Center Parcs kiest voor Mindshare
- Bureaus
- 14 jan 2016 @ 10:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCampagnesMediabureau
- 14 jan 2016 @ 10:35
- Redactie Bureaus
Center Parcs heef Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf januari de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne te gaan verzorgen voor Center Parcs in Nederland, Belgie en Duitsland. Mindshare Nederland verzorgt de coördinatie voor de drie landen.
Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'We zijn heel blij om voor een krachtig merk als Center Parcs een mediastrategie hebben mogen ontwikkelen gebaseerd op scherpe consumer journey inzichten.'
Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe: 'We zijn ervan overtuigd dat de inzet van Mindshare een positieve bijdrage heeft in het succes van onze campagnes.'
Mindshare, onderdeel van WPP, is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 86 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders.
Onlangs ging de nieuwe campagne van Center Parcs van start, met in de hoofdrollen een opvallende vogelman.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing