Energize trekt Jenny Leung en Nadine Henselijn aan

Energize trekt Jenny Leung en Nadine Henselijn aan
  • Bureaus
  • 19 jan 2016 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaReclameNieuwkomersZakelijk

Reclamebureau Energize heeft de account-afdeling uitgebreid met Nadine Henselijn en Jenny Leung. Beide dames hebben ruime ervaring en gaan direct aan de slag op bestaande en nieuwe klanten.

Met de groei van Energize en de verbreding van het klantenpakket is Nadine Henselijn een welkome aanwinst. Ze gaat aan de slag als account director. Henselijn heeft tien jaar ervaring en daarnaast vier jaar in Shanghai gewerkt. Ook haar ervaring als ondernemer past helemaal bij de mentaliteit van Energize. Ze stapt over van Bureau Stoer waar ze werkzaam was op klanten als: Tele2, Blokker en Rituals. Daarvoor werkte ze ruim vijf jaar bij BSUR op klanten als Specsavers, Funda, WestlandUtrecht Bank en ONVZ.

Jenny Leung start als producer en ondersteunt account. Ze is geen vreemde voor Energize, want ze werkte er eerder en liep ook al stage. Ze gaat breed aan de slag op alle klanten van Energize. Eerder werkte ze bij De Reclamefabriek van Roorda waar ze ook haar scriptie schreef.

Jack Gnodde, account director bij Energize: 'We gaan hard. We zitten in diverse pitches en klanten weten ons steeds beter te vinden. We hebben onszelf stevige doelen gesteld voor 2016 en sturen aan op een duurzame groei van het bureau. Nadine is een scherpe onderhandelaar met een geduldige en flexibele benadering die kalm blijft onder druk. En altijd focus houdt op het einddoel. Die attitude past zo goed dat we Nadine heel graag in ons team wilde hebben. Jenny is een topper op het productievlak en heeft ook de nodige account ervaring. Ze is zeer dienstverlenend, nieuwsgierig en empatisch. En ze snapt hoe de lijntjes binnen een bureau lopen. Heel fijn om ook haar weer terug te hebben.'

Nadine Henselijn: 'De click was er direct. En om samen met de rest van het team te gaan bouwen aan het succes is – zacht uitgedrukt - meer dan motiverend. Ik voelde me direct welkom en de brede scope qua klanten en werkwijze spreekt me aan.'

Jenny Leung: 'Ik ken Energize goed en was blij dat ze me benaderden om te komen praten. Het is een fijne club mensen barstensvol energie om er iets moois van te maken. Dat treft, want daar heb ik ook ontzettend veel zin in. Het voelt een beetje als thuiskomen en dat is heel prettig.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken