Etcetera en RedUrban trekken twee creatieve teams aan

Etcetera en RedUrban trekken twee creatieve teams aan
  • Bureaus
  • 25 feb 2016 @ 10:54
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatiePersonaliaCopywritingReclame

Creative director Massimo van der Plas keert terug bij Etcetera, het bureau waar hij 22 jaar geleden begon. Hij bekleedde hiervoor dezelfde functie bij Publicis en J. Walter Thompson Amsterdam.

Bij Etcetera werkt Van der Plas nu weer samen met Raymond van Schaik, op klanten als T- Mobile, Lidl, Ditzo en het pas verworven Bavaria 8.6. Van der Plas: 'Het is mijn ambitie is om de Nederlandse no nonsense aanpak van Etcetera ook internationaal door te zetten.'

Marius Lichtendahl (copy) en Marvin Thé (art) komen van Fitzroy en zijn als senior team gestart bij Red Urban. Ze maakten geïntegreerde campagnes voor onder andere Doritos, Hero, Kornuit, Knab, Hyundai en Oikocredit. Voor Doritos ontvingen ze meerdere nationale bekroningen met de Jacked Rijschool en Straatrace. Over hun overstap zeggen ze: 'Red Urban is het type bureau dat qua werk- en denkwijze erg bij ons past. Cross mediaal, innovatief en dorstig.' 

Ben Imhoff, creatief directeur en mede-oprichter: 'Het is mooi om te zien dat we deze talenten aantrekken en dat ze op klanten als Lidl, T-Mobile, Bavaria en bol.com direct zo zichtbaar zijn.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken