Initiative wint media-pitch van Grohe
- Bureaus
- 17 feb 2016 @ 16:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediabureauMediastrategiePitches
- 17 feb 2016 @ 16:48
- Redactie Bureaus
Na een kort oriëntatietraject heeft Grohe ervoor gekozen om haar media- en reclamebelangen onder te brengen bij Initiative in Nederland. De samenwerking gaat per direct in en omvat naast een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, insights, planning en inkoop van alle media inclusief branded content en digital, ook concepting- en creatiediensten. De voorbereidingen voor een geïntegreerde Grohe-campagne zijn in volle gang.
Grohe is 's werelds marktleider in de sanitair-branche en produceert hoogwaardige sanitaire producten zoals kranen, thermostaatkranen, douchesystemen en installatiesystemen voor de consumenten- en professionele markt. De kernwaarden van Grohe zijn kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid. Deze waarden staan hoog in het vaandel om iedereen, overal en altijd Pure Freude an Wasser te bieden.
Marlies Osinga, marketing & communicatie Grohe Nederland: 'In aanloop naar de ontwikkeling van een voor Grohe belangrijke multi-channel campagne zijn we op zoek gegaan naar een bureau met alle benodigde expertise onder één dak, met daarnaast een duidelijke, directe omgangsvorm en aanpak. De open en enthousiaste kennismaking met Initiative in combinatie met de vernieuwende en snelle aanpak in de opstartfase van de samenwerking zijn voor ons de bevestiging dat we met Initiative het juiste bureau hebben gekozen om een succesvolle campagne in de markt te zetten.'
Léonie Koning, managing director Initiative: 'We hebben veel zin om voor Grohe aan de slag te gaan en zijn trots dat dit mooie A-merk vol overtuiging voor Initiative heeft gekozen! Niet alleen op basis van onze media-expertise maar ook door onze toegevoegde waarde op creatie.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing