Kumpany organiseert opening Hilton Schiphol Airport

Kumpany organiseert opening Hilton Schiphol Airport
  • Bureaus
  • 19 feb 2016 @ 09:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Na maandenlange voorbereidingen heeft het nieuwe Hilton Hotel op Schiphol Airport op 9 februari officieel haar deuren geopend. Activatiebureau Kumpany won de opdracht na een pitch en heeft gehele proces begeleid; van artwork en website tot de organisatie van het openingsspektakel.

Het hotel stond volledig in het teken van beleving, waarbij The Great Gatsby als stijlinspiratie gediend heeft. Met optredens van Sharon Doorson en Dirk Zeelenberg hebben meer dan 800 gasten het glas kunnen heffen om de opening te vieren. Als openingsmoment kwamen honderden gouden parachuutjes met een gratis overnachting voor alle gasten uit de nok van het 11 etages hoge atrium neergedwarreld.

Jan Paul de Wildt, directeur van Kumpany, kijkt zeer tevreden terug op de samenwerking en het uiteindelijke evenement. 'Achter de schermen is er ontzettend hard gewerkt om een productie te leveren die naadloos aansluit bij het kwalitatieve en stijlvolle karakter van Hilton Schiphol Airport. Ik ben dan ook heel trots op wat er neer is gezet. Een prachtige opdracht voor Kumpany om te mogen uitvoeren.'

www.kumpany.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken