Lil' Kleine en Ronnie Flex promoten Tele2
- Bureaus
- 15 feb 2016 @ 11:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMuziekVideoBranded content
- 15 feb 2016 @ 11:59
- Redactie Bureaus
Lil’ Kleine en Ronnie Flex scoorden dé zomerhit van vorig jaar, dus is ook nu hun nieuwe single groot nieuws. Tele2 heeft dit nummer 'Niet Omdat het Moet' omarmd en een spectaculaire video mogelijk gemaakt die het succesvolle mantra ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ onderstreept. Dit mantra en muziek vormen de basis van de opvallende Tele2-campagne van Indie Amsterdam.
De samenwerking met Lil’ Kleine en Ronnie Flex is volgens het bureau een geweldige mogelijkheid voor Tele2 om content te creëren waarmee ze hun consumenten weer kunnen verrassen. Het resultaat is een gedurfde samenwerking met het duo, bekend van onder andere de hit ‘Drank en Drugs’.
Cilesta van Doorn, managing director Brand & Communication van Tele2: 'Als telecombedrijf zijn we natuurlijk gewend om mensen met elkaar te verbinden. Zo kwam er een geweldige samenwerking tot stand met INDIE Amsterdam en het duo Lil Kleine, Ronnie Flex en producer Jack $hirak. Samen met Vlaamse regisseur Youssef Chellak hebben we de ultieme manier gevonden om ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ tot leven te brengen.'
Emilio de Haan van INDIE voegt toe: 'Lil' Kleine en Ronnie Flex leven naar het Tele2 mantra 'niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Ze zijn de helden van de jonge doelgroep waardoor we deze op een unieke manier kunnen bereiken.'
Vanaf 12 februari zijn de single ‘Niet Omdat Het Moet’ en het album WOP, waar de single deel van uit maakt, te streamen op Spotify en de andere streaming kanalen. Het album is tevens te koop op iTunes en fysiek op bol.com of via de platenzaken.
Credits
Creatie: Emilio de Haan, Rogier de Bruin
Account: Niels Heimens, Louise Mathlener
Verantwoordelijk vanuit Tele2: Cilesta van Doorn, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger, Valéry Gresnigt
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Ronnie Flex
- campagne
- reclame
- hiphop
- muziek
- INDIE
- videoclip
- Niet omdat het moet
- single
- omdat het kan
- Tele2
- Lil' Kleine
- video
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing