NS en N=5 laten reizigers flirten in de trein

NS en N=5 laten reizigers flirten in de trein
  • Bureaus
  • 15 feb 2016 @ 21:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActiesCampagnesEvenementOutdoor

Leuke Valentijnsactie dit weekend van de NS: Cupido werd een handje geholpen op de stations van Haarlem en Utrecht Centraal. N=5 bedacht de actie 'Perron van de Liefde', die een nieuwe dimensie moest geven aan flirten in de trein.

Meer dan 400 reizigers op station Haarlem en Utrecht Centraal hadden live contact met elkaar via levensgrote Valentijn-schermen. Sloeg de vonk over, dan konden ze dat direct op het scherm aangeven. Deed de ander dat ook, dan was er een match. Met als beloning voor beiden: direct een treinreisje naar Amsterdam. Dertig matches konden samen op een champagne-date. En wel op de meest romantische plek die normaal niet voor publiek toegankelijk is: de Koninklijke Wachtkamer op Amsterdam CS.

Dat er in de trein veel geflirt wordt, is bekend. Maar veel reizigers durven net niet dat extra stapje te zetten. Met deze Valentijn-actie wil NS laten zien hoe leuk het is om onderweg contact te hebben met medereizigers. Hoe leuk vonden Haarlemmers en Utrechters elkaar? Welke matches verrassen jou? Hoeveel champagne flessen zijn er ontkurkt? Het is allemaal te zien in de korte ‘Perron van de Liefde’-film.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken