180 Amsterdam wint wereldwijd TomTom-account
- Bureaus
- 8 mrt 2016 @ 11:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InteractieInnovatiePitchesKlanten
- 8 mrt 2016 @ 11:54
- Redactie Bureaus
Reclamebureau 180 Amsterdam heeft een groot mondiaal account binnengesleept: TomTom. Het Amsterdamse bureau is na een stevige pitch gekozen tot strategisch en creatief partner van het mondiale maar van oorsprong Nederlandse technologiemerk.
180 Amsterdam laat weten zijn ruime ervaring op het gebied van technologie, sport en het bouwen van mondiale merken te gaan inzetten voor TomTom. Het doel: 'developing both a strategic roadmap for the business to help it grow across its different categories, and the integrated creative platforms that the brand will activate - from retail, right through to advertising and events.'
Het meest iconische TomTom-product – de navigatie-tool - is onlangs door YouGov verkozen tot de op vier na belangrijkste uitvinding van de 21e eeuw. Inmiddels heeft de business van TomTom zich verbreed van GPS naar actiecamera's en sporthorloges.
180 Amsterdam wil graag een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkelplannen van het merk TomTom. Voor het bureau is dit de zesde nieuwe klant in een jaar tijd en de eerste van 2016. Reden voor champagne dus.
Corinne Vigreux, managing director en mede-oprichter van TomTom: 'We hebben grote ambities voor ons merk en onze business. 180 Amsterdam gaat een sleutelrol spelen in onze continue groei en de verbreding van onze consumentendivisie. We zijn heel verheugd om met 180 aan de slag te gaan en kunnen niet wachten om te beginnen.'
Al Moseley, CCO en president van 180 Amsterdam: 'TomTom is een bedrijf dat de ambitie en persoonlijkheid heeft waar wij van houden. Zij hebben het soort uitdagingen dat wij gewend zijn om met onze 180-denkwijze te helpen oplossen.'
Het eerste werk van 180 Amsterdam voor TomTom zal vanaf april te zien zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing