Blyde doet PR voor snel groeiend Buurtcamping-project
- Bureaus
- 18 mrt 2016 @ 10:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieEvenementPromotiePR
- 18 mrt 2016 @ 10:35
- Redactie Bureaus
Het snel groeiende project De Buurtcamping brengt de PR-activiteiten onder bij bureau Blyde Amsterdam. De Buurtcamping is een initiatief opgericht om mensen van alle leeftijden, achtergronden en culturen met elkaar contact te brengen. Dit jaar worden voor de vierde maal verschillende stadsparken in Nederland omgetoverd tot een camping voor de buurtbewoners. Blyde Amsterdam is gevraagd om de organisatie PR-matig te ondersteunen, waarbij de focus ligt op het creëren van de nationale aandacht voor dit initiatief.
Op zaterdag 9 juli gaat voor het vierde jaar op rij De Buurtcamping van start in stadsparken in onder andere Amsterdam, Haarlem, Utrecht en Tilburg. Voor één weekend is het park een gezellige camping, tijdelijk bewoond door allerlei typen mensen die de buurt rijk is. Dit biedt een leuke toegankelijke vakantie om de hoek, waarbij saamhorigheid in de buurt wordt gestimuleerd.
Nynke van den Broek, een van de oprichters van Blyde: 'Wij hebben zin om bij te dragen aan meer bekendheid voor dit toffe initiatief. De Buurtcamping draagt iets wezenlijks bij aan de Nederlandse samenleving. Er zit een erg mooi verhaal achter dit initiatief; aan ons de eervolle taak om dit naar buiten te brengen.'
Roderik Schaepman, initiatiefnemer van De Buurtcamping, kijkt uit naar de samenwerking met Blyde: 'Wij delen een gelijke ambitie om verschil te maken en bij te dragen aan een duurzame samenleving. Blyde begrijpt ons initiatief en kan ons helpen om onze positionering in Nederland te versterken. Door kennis en ervaring met elkaar te delen kunnen we zorgen voor een nog grotere sociale beweging en een harmonieus leefklimaat in Nederland.'
De Buurtcamping is een stichting die streeft naar fijnere stadsbuurten in Nederland waarin mensen elkaar groeten, kennen en helpen. Door samen met inwoners, ondernemers en organisaties een camping op te bouwen en activiteiten te organiseren, leren buurtbewoners tijdens een ontspannen vakantie elkaar beter kennen in eigen park.
Blyde is een full-service PR-bureau ontstaan uit de ondernemersfamilie HPB companies. Blyde werkt voor vooruitstrevende merken en organisaties. Voor ondernemende mensen die het verschil maken. Met PR als vertrekpunt slaan we de brug tussen identiteit en imago. Met een impactvol en duurzaam resultaat als gevolg. Blyde bedient zowel de Nederlandse als de Belgische markt, vanuit vestigingen in Amsterdam en Antwerpen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Buurtcamping
- evenement
- project
- Blyde
- Amsterdam
- Utrecht
- Haarlem
- camping
- stadsparken
- promotie
- Roderik Schaepman
- kamperen
- 2016
- Tilburg
- buurt
- park
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing