Etcetera stapt in brand conversation met label Daybreak

Etcetera stapt in brand conversation met label Daybreak
  • Bureaus
  • 2 mrt 2016 @ 10:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingContentZakelijkCommunity

Het Amsterdamse reclamebureau Etcetera start een apart label gericht op 'brand conversation', genaamd Daybreak. Daartoe neemt het bureau het gelijknamige bedrijf over dat Jerry van den Broeke en Esther Verkaaik drie jaar geleden zijn gestart om in te spelen op de slinkende consumentenaandacht.

Daybreak omschrijft zichzelf als 'een geoliede conversatiemachine'. Jerry van den Broeke, content development director: 'We geloven dat merken zoveel meer kunnen doen om hun relatie met het publiek te verrijken. Met onze editorial way of working, bouwen we een conversatiestructuur met redactieraad waar veel behoefte is.' 

Esther Verkaaik, content operations director: 'Eerder werkten we voor Gall&Gall, VARA en ING. Voor de grootste klant, Nestlé Europa, wordt in vijf landen dagelijks content gepubliceerd. We zijn onze diensten nu versneld aan het uitrollen bij de klanten van Etcetera.'

Etcetera-directeur Dick van der Lecq: 'Waar Etcetera staat voor brandbuilding en RedUrban voor brand activation, staat Daybreak voor brand conversation. Met dit drieluik kunnen we onze klanten nog harder laten groeien.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken