Havas Boondoogle strikt Willem Droog

Havas Boondoogle strikt Willem Droog
  • Bureaus
  • 16 mrt 2016 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieCopywriting

Willem Droog is gestart als copywriter bij Havas Boondoggle Amsterdam. Hij werkte voorheen bij TBWA\Neboko en Being There, onder meer op merken als Eneco, Gazelle, Human Rights Watch en King.

'Willem is een copywriter die nog echt kan schrijven, gek genoeg kom je dat niet zo vaak meer tegen', zegt Menno Schipper, executive creative director van Havas Boondoggle Amsterdam. 'Hij is ook een van de weinige creatieven die een periode in New York studeerde, aan de School of Visual Arts. Die combinatie maakt hem uniek. We zijn blij dat hij voor Havas Boondoggle heeft gekozen.'

Bij Havas Boondoggle gaat Willem samenwerken met Sven Thierie die eerder Boondoggle Leuven verruilde voor Havas Boondoggle Amsterdam. Het bureau werkt onder meer voor Peugeot, Citroën, Nutrilon, Lely, Bambix, Freo, Hoya, KNVB, Iglo, Disneyland Parijs, Stadshart Amstelveen, Thalys en PostNL.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken