Liedjes raden met Spotify-campagne van KPN
- Bureaus
- 1 mrt 2016 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingMuziekCampagnesRadioActivatie
- 1 mrt 2016 @ 11:01
- Redactie Bureaus
KPN speelt in de nieuwe Spotify Premium-campagne in op het collectieve muziekgeheugen van Nederland. Op Spotify staan namelijk duizenden nummers met refreinen, gitaarriffs en basloopjes die in ieders geheugen staan gegrift. Zoals tiddi di tiii tuddu du tu tu, pap pap padaaa papa dadaa pap pa padaaa en tu ditititidu tu tidititidu.
Had je ze al herkend? Die riedeltjes zijn natuurlijk van klassiekers uit de Top-2000 of recenter, zoals ‘The Final Countdown’ van Europe, ‘I Follow Rivers’ van Lykke Li of ‘Sterrenstof’ van De Jeugd van Tegenwoordig.
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau N=5, is te zien en te horen in out of home, op trams, in print, online en op radio. Q-music heeft zelfs voor de gelegenheid het bekende spelletje ‘Raad het geluid’ omgedoopt tot ‘Raad het nummer’.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing