Matters Most doet (koffie)branding voor Simon Lévelt
- Bureaus
- 30 mrt 2016 @ 13:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenBrandingStrategieMarketing
- 30 mrt 2016 @ 13:19
- Redactie Bureaus
Matters Most is aan het werk voor Simon Lévelt, de duurzame koffiebrander en theehandelaar met 40 vestigingen in Nederland. Het brandingbureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de herpositionering van het familiebedrijf en het merk- en stijlconcept. De herpositionering moet bijdragen aan een sterkere marktpositie. De uitrol vindt naar verwachting in de tweede helft van dit jaar plaats.
Brand director Rogier Schut van Matters Most: 'Het is een enorme uitdaging om een merk met een geschiedenis van 200 jaar te herpositioneren. Dat het een familiebedrijf betreft en dat wij mogen werken met directeur Mikkel Lévelt, de zesde generatie koffiebranders, geeft het geheel een extra dimensie.'
Matters Most staat voor het creëren van meaningful brands. Dit zijn merken die handelen vanuit hun ware identiteit en die betekenis willen hebben in het leven van mensen. Matters Most werkt voor merken als Gulpener en Nijntje Museum en is gevestigd in Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing