Tweakers kiest voor BeyenMeyer

Tweakers kiest voor BeyenMeyer
  • Bureaus
  • 10 mrt 2016 @ 15:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesOnlineCampagnes

Na een intensieve pitch tussen drie bureaus heeft Tweakers voor BeyenMeyer gekozen. Tweakers staat onder kenners bekend als technologieplatform, maar heeft de ambitie om haar naamsbekendheid te vergroten onder een breder publiek met interesse voor technologie. De door BeyenMeyer ontwikkelde omnichannel-campagne zal er mede voor moeten zorgen dat dit doel wordt bereikt.

Lodewijk van der Peet, managing director van BeyenMeyer: ‘Ik ben er trots op dat we deze pitch gewonnen hebben. Dat ons bureau een digitaal hart heeft gekregen, moeten we nog steeds vertellen. Met een account als Tweakers op de klantenlijst leveren we daar nu ook een fantastisch bewijs van.’

Fréderique van de Poll, directeur van Tweakers: ‘We hebben unaniem voor BeyenMeyer gekozen omdat de blik van dit bureau op het merk Tweakers ons heeft uitgedaagd en ons ook een beetje uit de comfortzone heeft getrokken. Dat heeft geresulteerd in een aanpak waarvan wij denken dat die de meeste kans heeft om onze ambitieuze doelstellingen te halen.’

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken