Vera Korsten van JWT naar Brand Communicatie

Vera Korsten van JWT naar Brand Communicatie
  • Bureaus
  • 30 mrt 2016 @ 00:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatieStrategieActivatie

Vera Korsten versterkt per 1 april het management team van Brand Communicatie. Voorheen was ze activation director bij J. Walter Thompson Amsterdam. Korsten is aangetrokken met het oog op de (inter)nationale groeiambities van het Rotterdamse bureau.

Bij J. Walter Thompson werkte Korsten voor klanten als ING, Persgroep, Nestlé, Opel, Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC en Free a Girl. Haar focus zal bij Brand Communicatie komen te liggen op het genereren van new business en het ontwikkelen van campagnes.

'Vera’s werkervaring en mentaliteit passen uitstekend bij het DNA van Brand. Haar ervaring met grote (commerciële) merken sluiten naadloos aan op de groei die wij de komende periode voor ogen hebben’, aldus oprichtster en CEO Rinske Brand.

Vera Korsten zelf: ‘Ik ben altijd op zoek naar vernieuwende en verrassende manieren om voor merken het verschil te maken. Bij Brand krijg ik de kans me hier verder in te ontwikkelen. Het is een mooie stap, niet alleen naar een energieke en ambitieuze club mensen, maar ook naar een prachtige stad.’

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken