Whizpr lanceert zusterbedrijf Deepr
- Bureaus
- 3 mrt 2016 @ 00:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DigitaalPRContentStrategie
- 3 mrt 2016 @ 00:03
- Redactie Bureaus
PR-bureau Whizpr heeft een nieuw zusje: Deepr. Het deze week gestarte Deepr is een communicatiebedrijf dat zich richt op A-merken en grote ondernemingen die voor geïntegreerde communicatie kiezen. Het nieuwe bureau is gespecialiseerd in PR, content-creatie en digital marketing.
Deepr maakt deel uit van dezelfde holding als PR-bureau Whizpr. Ook bij Deepr zijn Annerieke Reulen en Willemijn Vader de eindverantwoordelijken. Beide bureaus opereren vanuit Wageningen, al jarenlang de standplaats van Whizpr.
Annerieke Reulen over de oprichting van Deepr: 'Het past in onze groeistrategie een tweede label te introduceren. Whizpr ontvangt steeds meer klantaanvragen. Een deel van de prospects ontplooit mogelijk activiteiten in de markt van onze bestaande opdrachtgevers. Die kunnen nu klant worden bij Deepr en direct de dienstverlening afnemen waar ze behoefte aan hebben. Willemijn en ik hopen later deze maand de eerste klanten van ons nieuwe bedrijf aan te kondigen.'
Volgens Willemijn Vader gaat Deepr zich op 'Public Relations nieuwe stijl' richten. 'Effectieve communicatie begint bij het stelselmatig bevorderen van wederzijds begrip tussen een organisatie en zijn publieksgroepen. PR staat ook binnen Deepr centraal. Wederzijds begrip creëer je door relevante content te bieden. Dat proces verloopt via steeds meer kanalen en uitingen. Vandaar dat we spreken van geïntegreerde communicatie. Die is nodig voor het creëren van diepere, betekenisvolle content. Daarom zet Deepr nadrukkelijk in op content-creatie en digital marketing.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing