Eigen Fabrikaat viert het gemak van contactloos betalen

Eigen Fabrikaat viert het gemak van contactloos betalen
  • Bureaus
  • 18 apr 2016 @ 12:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenOnline betalenCommercialsCampagnes

Contactloos betalen is makkelijk en snel en iedereen wordt er blij van. Om deze nieuwe vorm van betalen te promoten start Betaalvereniging Nederland met een landelijke campagne inclusief TV.

Steeds meer Nederlanders ontdekken het voordeel van contactloos betalen, waarbij voor kleine bedragen tot en met €25 geen pincode nodig is. Om nóg meer Nederlanders te laten zien hoe makkelijk en snel deze nieuwe manier van betalen is, start deze week een landelijke campagne inclusief een nieuwe TV commercial. Want contactloos betalen, daar wordt iedereen blij van!

De campagne (bekijk hem hier) is een gezamenlijk initiatief van de Betaalvereniging Nederland, Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen, banken, koepelorganisaties en internationale kaartorganisaties.

Credits

Klant: Betaalvereniging Nederland 
Bureau: Eigen Fabrikaat
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Toon Aerts
Geluidsstudio: Ambassadors

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken