Het ei van Ubachs ontwikkelt thema voor nieuwe supermarktformule Boon's Markt

Het ei van Ubachs ontwikkelt thema voor nieuwe supermarktformule Boon's Markt
  • Bureaus
  • 8 apr 2016 @ 11:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenCampagnes

Boon's Markt is een nieuwe supermarktformule die staat voor 'verantwoord vers'. Boon's Markt komt voort uit de MCD-supermarkten waarvan er in totaal veertig zijn in Nederland. Het merendeel daarvan zal de komende tijd overgaan naar de nieuwe formule Boon's Markt.

Na een bureau-oriëntatie heeft Het ei van Ubachs de propositie van Boon's Markt  aangescherpt en een thema ontwikkeld: 'Boon's Markt. Voorvechter Van Verantwoord Vers'.

In de communicatie zal Willem Boon, vijfde generatie van deze supermarktfamilie, naast boeren, telers, kwekers en andere versleveranciers, een prominente rol spelen. 

www.heteivanubachs.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken