Karvan Cévitam scoort met influencer-campagne #KCGO
- Bureaus
- 11 apr 2016 @ 11:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BloggenSocial mediaCommunityCampagnesVloggen
- 11 apr 2016 @ 11:15
- Redactie Bureaus
Karvan Cévitam heeft veel jonge vrouwen geactiveerd met de influencer-campagne #KCGO. Deze campagne is gelanceerd op een boot in de Amsterdamse grachten met daarop allemaal influencers en bloggers. Daarna werd het publiek geactiveerd op social media.
Het idee: deel jouw onderweg moment met #KCGO en maak kan op een limo-rit. Het leverde een hele reeks inspirerende Instagram-foto's op. Ook op Facebook waren de reacties positief.
Boomerang Create ontwikkelde de campagne. Michael van Os (Boomerang Create): 'De campagne is bedoeld om mensen te activeren hun onderweg-moment te delen met #KCGO. Als je op social media zegt waar je naar onderweg bent maak je kans op een smaakvolle rit in de KCGO limo. Naast deze hoofdprijs geeft Karvan Cévitam ook nog een hoop leuke 'on the go' prijzen weg.'
Tijdens de lancering van de campagne heeft Boomerang Create 25 influencers en vloggers uitgenodigd voor een boottocht over de grachten van Amsterdam. Tijdens deze vaart, gehost door Jan Kooijman en Jan Versteegh, werd smaak aan én op het water toegevoegd door middel van muziek, een lasershow en heerlijk eten. Exact wat KCGO ook doet: het voegt smaak toe aan je water voor onderweg.
Na ruim een week sinds de lancering zijn er al zo’n tien ritten in de KCGO-limo gedaan door het hele land. De campagne loopt tot eind april.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing