Maurice van Susante head of social bij Wavemaker
- Bureaus
- 13 apr 2016 @ 23:53
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediabureauPersonalia
- 13 apr 2016 @ 23:53
- Redactie Bureaus
Wavemaker, het nieuwe label van MEC Amsterdam, heeft Maurice van Susante aangesteld als Head of Social. Hij is afkomstig van reclamebureau TBWA.
Maurice van Susante (37) heeft de afgelopen acht jaar bij TBWA gewerkt en is in zijn laatste rol als Head of Accounts Social Media en Online Video verantwoordelijk geweest voor alle social-only klanten, video content en new business. Van Susante: 'Ik was toe aan een nieuwe stap waarin data, consumenteninzichten en het ontwikkelen van creatie bij elkaar komen. Bij Wavemaker en MEC zijn we in staat op Social Media effectievere en betere communicatie te realiseren door de vereniging van de drie pijlers Paid, Performance en Engagement. In de veranderende wereld van consumenten, die steeds moeilijker te bereiken zijn voor adverteerders, is het meer en meer van belang dit met relevante en interessante content te doen, zodat je van je volgers fans kunt maken.In Social ben ik ervan overtuigd dat de kwaliteit boven de kwantiteit moet staan. Tevens is het van belang goed af te wegen welke kanalen in te zetten met welk doel. Zit ik op de juiste kanalen en wat wil ik daarmee bereiken? Dat is iets wat merken zich goed moeten beseffen en afweging in moeten maken.'
Niels Langereis, Head of Wavemaker: 'We hebben naar mijn mening een enorm goede slag geslagen voor de toekomst van MEC en Wavemaker in het bijzonder, door Maurice aan ons te binden. Hij neemt, door zijn jarenlange ervaring bij TBWA, een senioriteit mee in een jong talentvol team die we goed kunnen gebruiken. Daarbij zie je slechts zelden dat iemand zo’n affiniteit heeft met content en het gebruik van data. Een combinatie die hem uitermate geschikt maakt om onze visie op Social Media Marketing uit te laten dragen de komende jaren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing