MEC Amsterdam introduceert Wavemaker
- Bureaus
- 8 apr 2016 @ 12:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieContent
- 8 apr 2016 @ 12:27
- Redactie Bureaus
MEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. MEC lanceert Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis, Head of Wavemaker Nederland: 'De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante), het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing).'
Eric Kramer, CEO MEC Nederland en Chairman GroupM: 'MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit.'
EC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpufEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpufvEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpufEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
www.mecglobal.nl
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpufEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpuffdaEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpufAmsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpufEC Amsterdam introduceert een nieuw label genaamd Wavemaker, dat zich volledig toe zal leggen op content strategie, Social Media, Influencer Marketing, Creatie en In-house Productie.
In de afgelopen 4 jaar heeft de Engagement tak van MEC zich zeer snel ontwikkeld en is daarmee een inspiratie geweest voor MEC Global in de vorming van dit internationale label. Vandaag lanceert MEC Wavemaker in 10 landen, met bij de start meer dan 750 medewerkers, maar binnen afzienbare tijd zal dit groeien naar 25 Wavemaker kantoren over de hele wereld.
Het uiteindelijke doel van Wavemaker is om content te produceren die Designed to be Desired is; content die je aandacht trekt, je in beweging brengt en je tot actie aanzet. Het moet content zijn waar de consument om vraagt, of op zit te wachten. Met deze nieuwe meetlat voor content wil MEC Wavemaker anticiperen en reageren op het medialandschap waarin consumenten worden bedolven onder content op momenten en plaatsen waar ze er eigenlijk niet op zitten te wachten, wat vooral tot irritatie leidt. Door de consument en haar gedrag centraal te stellen, weten we nu beter dan ooit welke content, waar en op welk moment we deze moeten laten zien.
Niels Langereis – Head of Wavemaker Nederland: “De propositie wordt elke dag weer uitgedragen door meer dan 21 creatieve en enthousiaste specialisten om fantastisch werk voor onze klanten te leveren. De afgelopen maanden zijn we al druk bezig geweest om in de markt te zoeken naar de juiste mensen om deze sturend te laten zijn voor dit groeiende label. Zodoende hebben we een aantal top talenten uit de industrie weten aan te trekken, waaronder van TBWA (Head of Social, Maurice van Susante) , het jonge creatieve duo (Mike Hupkens en Jochem Klicks, als creatieven) en van IMA (Sophie van der Schaft voor Influencer Marketing)”.
Eric Kramer - CEO MEC Nederland (en Chairman GroupM): “MEC heeft de laatste jaren voorop gelopen in de ontwikkeling van content en creatie en had met onze Engagement afdeling eigenlijk al een volwaardig Digital Creative Agency in huis. De integratie met MEC gaat door de komst van Wavemaker dan ook niet verloren, sterker nog, volgens ons is integratie belangrijker dan ooit."
- See more at: http://nederlandsmedianieuws.nl/media-nieuws/MEC-Amsterdam-introduceert-Wavemaker.html#sthash.LcynWFbp.dpuf-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing