Porsche en Achtung laten vier vrienden met elkaar trouwen
- Bureaus
- 21 apr 2016 @ 11:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActivatieCampagnesMerken
- 21 apr 2016 @ 11:03
- Redactie Bureaus
Porsche introduceert ‘Share a Porsche’, een innovatieve manier om samen met vrienden een Porsche te delen. Voor de lancering van dit nieuwe product test Porsche ware vriendschap op een wel heel ongebruikelijke wijze. Zijn vier vrienden bereid om met elkaar te trouwen, in ruil voor een jaar lang rijden in een Porsche 911?
De huwelijksvoltrekking vindt plaats in Kinnaur (India), een van de weinige plekken op de wereld waar groepshuwelijken worden gesloten. Vrienden kunnen elkaar tot en met 31 mei 2016 een huwelijksaanzoek doen op Porsche.nl/marriage. De winnende vriendengroep reist vervolgens af naar Kinnaur om daar tijdens een unieke ceremonie met elkaar in de echt te worden verbonden. Eenmaal getrouwd ontvangt elke pasgetrouwde een sleutel van zijn of haar droomauto. Van huwelijkse voorwaarden is geen sprake, aangezien de Porsche hun enige gezamenlijke bezit is.
Huwelijkscadeau: Porsche 911
De prijs is een Porsche 911 Carrera die vrienden gedurende een jaar met elkaar kunnen delen, met behulp van de Share a Porsche app. Daarbij profiteren ze van alle voordelen van ‘Share a Porsche’ en hoeven ze zich geen zorgen over de administratie, belastingen of verzekeringspremies. De enige huwelijkse twist zal dus gaan over wie er vergeten is te tanken.
Diegenen die aarzelen over het zetten van dergelijke grote stap met hun vrienden kunnen op de 'Share a Porsche'-website toch hun gezamenlijke Porsche vinden. Officiële Porsche dealers heten groepen van twee, drie of vier personen van harte welkom en bieden hen graag één van de iconische Porsche modellen – 911, Boxster en Cayman – aan voor een periode van een of twee jaar. Op de Share a Porsche site zijn de kosten te berekenen voor iedere gebruiker op basis van het gewenste kilometrage per gebruiker, het aantal vrienden en de duur van de overeenkomst.
Share a Porsche is een gezamenlijk project van Porsche Nederland, Vodafone Automotive en Kraftwerk. De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau Achtung! als onderdeel van een lopende samenwerking met Porsche Nederland. Eerdere initiatieven die uit die samenwerking ontsprongen, zijn ‘Decided by Drivers’ – waarbij Porsche-rijders zelf de prijs van hun onderhoud bepalen – en ‘Addiction’, waarbij wetenschappelijk werd bewezen dat Porsche verslavende eigenschappen bezit.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Vodafone
- Porsche
- merk
- digitaal
- Achtung
- campagne
- auto
- automotive
- Kraftwerk
- activatie
- Share a Porsche
- huwelijk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing