Sensodyne Challenge activeert gevoelige tanden
- Bureaus
- 6 apr 2016 @ 10:18
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCampagnesActivatieSocial media
- 6 apr 2016 @ 10:18
- Redactie Bureaus
Sensodyne daagt met de Sensodyne Challenge Nederlanders uit om de gevoeligheid van hun tanden te testen in bijzondere situaties. Bijvoorbeeld tijdens een Huskytocht in de kou van Oostenrijk. Met een video van deze tocht start de campagne op Facebook en YouTube. Mensen kunnen zich opgeven via Facebook en maken vervolgens kans op hun eigen ‘challenge’.
Met de campagne brengt Sensodyne, specialist op het gebied van gevoelige tanden, op een ludieke manier het eigen speerpunt ter sprake en worden mensen bewust van het feit dat je iets aan gevoelige tanden kunt doen.
Mensen die last hebben van gevoelige tanden ervaren soms steken als ze koude of warme dranken drinken of als ze koude of warme lucht op hun tanden krijgen. Sensodyne helpt met zijn producten bij de bescherming van deze gevoelige tanden. Met de Sensodyne Challenge wordt dit effect in bijzondere situaties getest.
Tijdens de campagne in april en mei worden mensen opgeroepen om zich op te geven voor de challenge met als slogan ‘Ervaar een koel moment waar je warm van wordt’. Van elke challenge wordt een video gemaakt die op Facebook en YouTube wordt gepubliceerd. Naast de video’s deelt Sensodyne feiten over gevoelige tanden én het voorkomen daarvan.
Sensodyne claimt de eerste keus te zijn van tandartsen en mondhygiënisten bij gevoelige tanden. Het mondverzorgingsmerk biedt 'klinisch bewezen verlichting' en dagelijkse bescherming bij gevoelige tanden met een breed assortiment mondverzorgingsproducten, zoals tandpasta’s, zachte tandenborstels, mondwater en floss.
Credits
Opdrachtgever: Sensodyne
Bureaus: Energize
Jack Gnodde – Account
Robin Pas – Creative Director /Art Director
Gijs van der Schoot – Copywriter
Ernst Dommisse - Design
Jenny Leung – Producer
Productie: Nils Oldewelt (CNTNT-creators)
Verantwoordelijk bij klant: Olga Trier
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing