Christiaan van Mansfeld (DDB) leidt Havas Boondoggle
- Bureaus
- 2 mei 2016 @ 12:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkStrategieCreatiePersonalia
- 2 mei 2016 @ 12:29
- Redactie Bureaus
Christiaan van Mansfeld staat per 1 mei aan de leiding van Havas Boondoggle Amsterdam. Hij neemt de rol over van managing director Sander Tacx die het bureau eind april heeft verlaten. Van Mansfeld komt van DDB & Tribal waar hij ruim negen jaar de rol van deputy managing director heeft vervuld en een jaar global business director was.
Bij Havas Boondoggle Amsterdam gaat Van Mansfeld weer nauw samenwerken met Menno Schipper en Nils Taildeman die sinds vorig jaar executive creative director zijn en daarvoor ook bij DDB & Tribal werkten.
Bij DDB & Tribal heeft Van Mansfeld diverse klanten onder z’n hoede gehad, waaronder Centraal Beheer Achmea, NS, McDonalds, Friesland Campina en Ziggo. Over z’n overstap zegt hij: 'Havas Boondoggle Amsterdam zit in een interessante fase. Ze zijn klein en behoren niet tot de gevestigde orde. Met de komst van Menno en Nils waait er een frisse wind. Er hangt een goeie energie. En er komende verrassende dingen naar buiten. Kortom, een mooi moment om in te stappen.'
Menno Schipper, ECD bij Havas Boondoggle Amsterdam: 'Christiaan is iemand die geen introductie nodig heeft. Hij heeft een groot reclamehart en heel veel ervaring. En hij is iemand met wie we altijd prettig hebben samengewerkt. Hij is de perfecte man om de ommezwaai die we vorig jaar hebben ingezet verder te trekken.'
In zijn rol rapporteert Van Mansfeld aan Christian de La Villehuchet, CEO Benelux & Nordics van Havas Worldwide. 'Ik ben erg blij dat we iemand met zo’n sterke reputatie als Christiaan aan boord hebben. Hij heeft de juiste mix voor succes. Hij begrijpt als geen ander het belang van strategie en creativiteit in deze tijd. Hij is een mensenmanager met een focus op reputaties bouwen. In Amsterdam groeien we naar een model toe waarbij we vanuit een Havas Village totaaloplossingen aan gaan bieden aan onze klanten. Christiaan heeft het ideale profiel om hier aan mee te bouwen.'
Vorig jaar zijn Havas Worldwide en Boondoggle gefuseerd. Havas Boondoggle Amsterdam werkt onder andere voor de volgende merken: Peugeot, Citroën, Nutrilon, Lely, Freo, KNVB, Disneyland Parijs, Stadshart Amstelveen, Thalys, PostNL en Net4kids waarvoor het afgelopen maand nog een Zilveren ADCN Lamp won.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing