Conspiracysinc maakt stoute Moederdag-campagne Albelli
- Bureaus
- 2 mei 2016 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingSocial mediaCampagnes
- 2 mei 2016 @ 11:01
- Redactie Bureaus
Na een Europese pitch eerder dit jaar koos fotobedrijf Albelli voor Conspiracy Inc als bureau voor haar online merkactivatie. Die samenwerking levert nu een bijzondere campagne voor Moederdag op. Met #MumStillLovedMe brengt Albelli een eerbetoon aan onvoorwaardelijk moederliefde. Aan al die moeders die onophoudelijk van hun kinderen houden, zelfs wanneer die zich misdragen. 'Door online zoveel mogelijk foto’s van de meest ondeugende momenten te delen, laten we zien hoezeer we onze moeders waarderen.'
Als online aanbieder van persoonlijke fotoproducten en markleider in fotoboeken vindt Albelli dat alle moeders in Europa waardering verdienen. De campagne past in de nieuwe richting die het bedrijf met Conspiracysinc is ingeslagen. Het vastleggen en delen van alle mooie momenten in het leven door middel van fotografie is een van de belangrijkste uitgangspunten voor Albelli.
De campagne wordt Europees ingezet, met voor alle landen waar Albelli actief is een online platform in de eigen taal. Zo kunnen Nederlandse donderstenen terecht op Albelli.nl/moederdag om hun meest ondeugende foto’s te delen. Het resultaat is een unieke verzameling ‘bratty pictures’ waarmee Albelli een ode aan onvoorwaardelijke moederliefde brengt.
'Het gaat erom dat we toegeven dat onze moeders heel wat met ons te stellen hebben', zegt Olivier Lisman, strateeg en managing partner van Conspiracysinc. 'Maar wat je ook uitvreet, hoe ondeugend je ook bent of was, je moeder zal altijd van je blijven houden. Dat verdient respect en een prachtig moederdagcadeau.'
Moederdag valt dit jaar op zondag 8 mei. Tot en met die dag zal de campagne vooral online en via social media worden aangejaagd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing