Lassie zet kleine stap naar gezondere hap

Lassie zet kleine stap naar gezondere hap
  • Bureaus
  • 20 mei 2016 @ 00:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenFoodCommercialsCampagnes

In de nieuwe campagne van reclamebureau Epidemie voor Lassie, introduceert voedingscoach en spokesperson Vivian Reijs het nieuwe thema: ‘Een kleine stap naar een gezondere hap'. Bewuster eten is namelijk een stuk makkelijker dan veel mensen denken.

De meeste van ons weten inmiddels dat bewust eten bijdraagt aan een gezonder leven. Alleen van 'weten' naar daadwerkelijk 'doen' is voor veel mensen nog een grote stap. Bij bewuster eten, denken velen toch aan rigoureus anders eten. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Alle beetjes helpen en dat weten Lassie  en Vivian Reijs  als geen ander. Vervang bijvoorbeeld je witte rijst door zilvervliesrijst. Je gerecht is direct gezonder zonder dat je het verschil proeft.

Paul Stam, marketingmanager Lassie: 'Bewuster eten is een proces dat je, alleen of met je gezin, doormaakt. Zo moet je niet van de één op de andere dag je gezin uit het niets een rijst-linzen-bietsalade met avocado en spinazie voorschotelen. Maar vervang je rijst een keer door een gezondere variant. Stap voor stap dus.'

De campagne, bestaande uit korte tv-commercials waar we een dwarsdoorsnede van Nederland voorbij komen zien, is inmiddels op tv. En wordt in de loop van het jaar verder ingevuld met andere producten van Lassie.

Credits

Opdrachtgever:  Lassie

Bureau:  Epidemie

Verantwoordelijk bij klant:  Paul Stam

Productiemaatschappij:  First On Mars

Regisseur:  Herman Poppelaars

Lees ook: MarketingTribune-interview met Lassie en Epidemie.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken