Lassie zet kleine stap naar gezondere hap
- Bureaus
- 20 mei 2016 @ 00:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenFoodCommercialsCampagnes
- 20 mei 2016 @ 00:38
- Redactie Bureaus
In de nieuwe campagne van reclamebureau Epidemie voor Lassie, introduceert voedingscoach en spokesperson Vivian Reijs het nieuwe thema: ‘Een kleine stap naar een gezondere hap'. Bewuster eten is namelijk een stuk makkelijker dan veel mensen denken.
De meeste van ons weten inmiddels dat bewust eten bijdraagt aan een gezonder leven. Alleen van 'weten' naar daadwerkelijk 'doen' is voor veel mensen nog een grote stap. Bij bewuster eten, denken velen toch aan rigoureus anders eten. Terwijl dat helemaal niet hoeft. Alle beetjes helpen en dat weten Lassie en Vivian Reijs als geen ander. Vervang bijvoorbeeld je witte rijst door zilvervliesrijst. Je gerecht is direct gezonder zonder dat je het verschil proeft.
Paul Stam, marketingmanager Lassie: 'Bewuster eten is een proces dat je, alleen of met je gezin, doormaakt. Zo moet je niet van de één op de andere dag je gezin uit het niets een rijst-linzen-bietsalade met avocado en spinazie voorschotelen. Maar vervang je rijst een keer door een gezondere variant. Stap voor stap dus.'
De campagne, bestaande uit korte tv-commercials waar we een dwarsdoorsnede van Nederland voorbij komen zien, is inmiddels op tv. En wordt in de loop van het jaar verder ingevuld met andere producten van Lassie.
Credits
Opdrachtgever: Lassie
Bureau: Epidemie
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam
Productiemaatschappij: First On Mars
Regisseur: Herman Poppelaars
Lees ook: MarketingTribune-interview met Lassie en Epidemie.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing