Luke Miller en Tom Bogman naar Natwerk

Luke Miller en Tom Bogman naar Natwerk
  • Bureaus
  • 9 mei 2016 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieReclamePersonalia

Natwerk heeft het eigen team uitgebreid gromet art director Luke Miller en designer Tom Bogman. Miller, die eerder bij KesselsKramer in Londen en Amsterdam werkte, gaat zich in eerste instantie richten op met name Qmusic, Lipton en Bello Limoncello. Bogman, voorheen freelance designer, richt zich onder meer op NIBC, Waternet en RTL.

Creative Director Frank de Ruwe is erg blij met de komst van Miller (links op foto) en Bogman. ‘We waren al een tijdje op zoek naar versterking voor ons creatief team. Maar het moesten wel echte topcreatieven zijn. Dat zijn Miller en Bogman zeker. Met die twee erbij zijn we er klaar voor om de hele reclame-game van onder tot boven op slot te zetten. Ze zijn al meteen met een waslijst aan toffe ideeën aan de slag gegaan. Geloof me, er zitten een paar hele toffe projecten aan te komen.’

Natwerk krijgt het steeds drukker. Zo heeft het reclamebureau zijn creatieve krachten de laatste maanden ingezet voor merken als Ampelmann, Qmusic en Alliander. Daarnaast groeien de eigen merken Broesko en Bello Limoncello. Verdere uitbreiding van het Natwerk-team staat op de to-do list.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken