Nationale Business Succes Award: Media Science winnaar Digitale Marketing 2016

Nationale Business Succes Award: Media Science winnaar Digitale Marketing 2016
  • Bureaus
  • 20 mei 2016 @ 20:29
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingOnline

Media Science is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Digitale-marketingbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf met een zeer sterke positionering:

'Media Science weet zijn diepgaande vakkennis uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid.'

Media Science is specialist in digitale marketing en bestaat uit een team van enthousiaste digitale professionals. Van programmeurs tot strategen en designers, van conceptdenkers en mediaspecialisten tot data-analisten. Ieder met een eigen specialisme, maar allemaal met de onbedwingbare nieuwsgierigheid om samen de grenzen van digital marketing op te zoeken – en op te rekken. Media Science is opgericht in 2011 en houdt kantoor in Amsterdam. Het is actief in heel Nederland.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Media Science een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Media Science, want men is continu bezig zijn diensten te verbeteren en optimaal te laten aansluiten op de wensen van haar klanten.’

Het bureau hanteert de effectiefste manier om media optimaal in te zetten en de reclameboodschap zo te tunen op doelgroep, tijd en plaats dat een maximaal rendement wordt gerealiseerd. ‘Dat klinkt eenvoudig, maar de werkelijkheid is bijna hightech’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Alles draait om actuele data, innovatie en creativiteit. Bij Media Science werken techneuten, data-analisten, strategen en creatievelingen als één team aan digitale merk-, marketing- en mediastrategieën. En zij ontwikkelen meetbare paid, earned en owned mediacampagnes. 24/7, want digital marketing is realtime. Niet voor niets maken gerenommeerde bedrijven als Sky Radio, Radio 10 en Fox gebruik van de diensten van Media Science.’

De organisatie is volledig gericht op samenwerken, ontwikkelen, leren en verbeteren. Multidisciplinaire teams werken in dynamische en flexibele processen waarbij de klant zelf een onmisbaar onderdeel vormt. Alles wordt in kaart gebracht. Centraal staan de vragen: wie is de klant, welke profielen zijn herkenbaar, hoe ontwikkelt de markt zich? Een continue stroom (big) data wordt vertaald naar strategie en vervolgens naar campagne. Realtime en over multiple devices, platforms en mediatypes. Op zowel display, social, search, maar ook bijvoorbeeld outdoor. In feite de kunst van het vertalen en bewerken van data naar relevante persoonlijke consumenteninfo op de juiste plaats en de juiste tijd en via de juiste kanalen of combinatie daarvan.

'Media Science is wellicht een game changer in de marketingwereld. Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper in haar wereld. Zonder meer de terechte branchewinnaar', oordeelt de jury.

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 13:55 uur. 

www.mediascience.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken