Nationale-Nederlanden speelt in op vrijdag de dertiende

Nationale-Nederlanden speelt in op vrijdag de dertiende
  • Bureaus
  • 13 mei 2016 @ 15:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Zoals elke vrijdag de 13e zet Nationale-Nederlanden zich ook vandaag, op de enige vrijdag de 13e van 2016, voor de negende keer in voor mensen met pech. In de door DDB & Tribal Amsterdam ontwikkelde campagne, genaamd #geenprobleem, worden pechvogels opgeroepen om met deze hashtag hun pech te delen om ze waar mogelijk te helpen of een hart onder de riem te steken.

Al jarenlang helpt Nationale-Nederlanden op vrijdag de 13e mensen met pech en weten dan ook als geen ander wat de meest voorkomende pechgevallen zijn. In de online film is NN-medewerker Steffen Jonassen te zien die alvast alle meest voorkomende pechgevallen voor zijn rekening neemt.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken