Sixt kiest voor ZIGT

Sixt kiest voor ZIGT
  • Bureaus
  • 13 mei 2016 @ 09:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Na een bureau-oriëntatie heeft autoverhuurbedrijf Sixt besloten om met mediabureau ZIGT samen te gaan werken voor verdere doorontwikkeling van de bekendheid van het merk in Nederland.

Deze week start de eerste campagne sinds de samenwerking op TV. Het betreft een nieuwe, door Selmore geproduceerde commercial, in de serie Gefixt met Sixt. De voordelen van het huren van een auto voor een city trip ten opzichte met het vliegtuig reizen worden op een ludieke manier onder de aandacht gebracht.

Het in 1912 opgerichte autoverhuurbedrijf behoort met ruim 3.500 vestigingen in meer dan 100 landen tot de grootste verhuurbedrijven in de wereld. In Nederland is Sixt sinds 1998 actief en de afgelopen jaren kent Sixt een continue stijgende bekendheid door de gevoerde campagnes.

Maarten Ordelman, Marketing Manager bij Sixt over de bureaukeuze: 'ZIGT overtuigde ons met een gedegen analyse van onze inzet van de afgelopen jaren en hoe deze geoptimaliseerd kon worden. In combinatie met scherpe transparante inkoop was dit voor ons een uitstekende keuze.'

Rogier Bruggeman, directeur ZIGT: 'Sixt is een schitterend familiebedrijf wat in een eeuw tijd is uitgegroeid tot een wereldspeler. Wij zijn trots dat we vanaf dit jaar bij mogen dragen aan de verdere groeistrategie van Sixt in Nederland.'

www.zigt.nl
www.sixt.nl

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken