Thijs van Schothorst creative director bij BrandBase
- Bureaus
- 23 mei 2016 @ 10:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieStrategieE-marketing
- 23 mei 2016 @ 10:06
- Redactie Bureaus
BrandBase groeit en breidt daarom het team uit met Thijs van Schothorst. Hij gaat samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie vormen. 'Dit is een versterking van onze digitale slagkracht.'
Bij BrandBase zal Van Schothorst zich richten op de verdere creatieve en strategische ontwikkeling van nationale en internationale campagnes voor klanten als ABN Amro, Shell en KPN.
Thijs van Schothorst heeft ruim vijftien jaar ervaring in marketing en communicatie, waarvan de laatste 10 jaar bij het digitale bureau Icemedia. Bij Icemedia vervulde hij de afgelopen acht jaar de functie van managing en creative director.
In deze rol was Van Schothorst verantwoordelijk voor het algemene beleid van het bureau alsmede ook voor de strategie- en conceptontwikkeling voor onder meer KLM, Nationale Postcode Loterij, Gamma, WNF, Robijn, DFDS en Wehkamp.
'Onze klanten waarderen onze creativiteit', zegt BrandBase-oprichter Paul Alberts. 'Met Thijs vergroten we onze digitale slagkracht enorm. Hij maakt het voor klanten nog interessanter om ons uit te dagen met campagnes te komen die het verschil maken.'
BrandBase is een full-service creative agency en werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. Brandbase is grondlegger van brand activation in Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing