Thijs van Schothorst creative director bij BrandBase

Thijs van Schothorst creative director bij BrandBase
  • Bureaus
  • 23 mei 2016 @ 10:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieStrategieE-marketing

BrandBase groeit en breidt daarom het team uit met Thijs van Schothorst. Hij gaat samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie vormen. 'Dit is een versterking van onze digitale slagkracht.'

Bij BrandBase zal Van Schothorst zich richten op de verdere creatieve en strategische ontwikkeling van nationale en internationale campagnes voor klanten als ABN Amro, Shell en KPN.

Thijs van Schothorst heeft ruim vijftien jaar ervaring in marketing en communicatie, waarvan de laatste 10 jaar bij het digitale bureau Icemedia. Bij Icemedia vervulde hij de afgelopen acht jaar de functie van managing en creative director.

In deze rol was Van Schothorst verantwoordelijk voor het algemene beleid van het bureau alsmede ook voor de strategie- en conceptontwikkeling voor onder meer KLM, Nationale Postcode Loterij, Gamma, WNF, Robijn, DFDS en Wehkamp.

'Onze klanten waarderen onze creativiteit', zegt BrandBase-oprichter Paul Alberts. 'Met Thijs vergroten we onze digitale slagkracht enorm. Hij maakt het voor klanten nog interessanter om ons uit te dagen met campagnes te komen die het verschil maken.'

BrandBase is een full-service creative agency en werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats. Brandbase is grondlegger van brand activation in Nederland.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken