'Vrouwelijk' Bureau voor Reuring neemt twee mannen in dienst
- Bureaus
- 10 mei 2016 @ 10:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaNieuwkomersZakelijk
- 10 mei 2016 @ 10:31
- Redactie Bureaus
Na negen jaar schrijft het tot nu toe volledig door vrouwen gerunde Bureau voor Reuring uit Bussum geschiedenis door twee mannen aan het team toe te voegen. Het gaat om senior projectmanager Ederik Tiessen en designer David van Hoorn.
In april is Ederik Tiessen (34) gestart. Hij werkte eerder bij Move en ATPI en krijgt binnen Reuring de operationele verantwoordelijkheid voor diverse klanten en projecten. Tiessen zegt zelf over zijn eerste maand bij Bureau voor Reuring: ‘Het voelt goed, Reuring gaat duidelijk voor de hoogste kwaliteit en dat past bij mijn ambitie om klantverwachtingen te overtreffen’.
Per 1 mei begon ook David van Hoorn (31). Daarmee ging een lang gekoesterde wens van de Reuringmakers in vervulling. Een vormgever in eigen huis die full-time ter beschikking staat om de mooiste creaties te maken. Bij bureaus als Eindeloos en WWAV bouwde Van Hoorn een smaakvol portfolio op. Het is zijn plan om bij Reuring grote toegevoegde waarde te gaan leveren in het creatieve proces.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing