Advocatenkantoor Pels Rijcken kiest voor Mensch

Advocatenkantoor Pels Rijcken kiest voor Mensch
  • Bureaus
  • 1 jun 2016 @ 09:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingMerkenReclameZakelijk

Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn heeft gekozen voor reclamebureau Mensch. Het advocatenkantoor heeft Mensch gevraagd te adviseren over positionering, cultuur en merkidentiteit en van daaruit een concept te ontwikkelen dat Pels scherper profileert richting stakeholders.

Pels Rijcken behoort tot de top van advocaten- en notarissenkantoren in Nederland. Vanuit het kantoor in Den Haag werken ruim 275 professionals en tot de 34 partners behoort ook de landsadvocaat.   

Wouter Noordhoek Hegt van Pels Rijcken: 'We hadden direct een klik met Mensch. Vanuit een brede ervaring legden ze een verfrissende aanpak aan de dag.'

Jack de Graaff van Mensch: 'We zijn er trots op om als piepjong bureau voor dit fameuze kantoor aan de slag te mogen gaan.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken