Caroline van Hoof strategy director bij Kokoro Amsterdam

Caroline van Hoof strategy director bij Kokoro Amsterdam
  • Bureaus
  • 22 jun 2016 @ 11:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieReclamePersonalia

Caroline van Hoof is per 1 juni aangesteld als strategy director bij reclamebureau Kokoro Amsterdam. Ze werkte voorheen als strategy director bij Publicis, UM en Mensch, waar zij ook partner was.

Van Hoof zal aan de slag gaan op Kokoro's key-accounts, Simyo, Transavia, Trouw, NLziet en Oxxio.

Rik Heijmen, partner en strategy director van Kokoro Amsterdam: 'We zijn 3,5 jaar geleden gestart met als missie om de harten van mensen te verbinden met de harten van merken. Om het beste creatief werk te maken waarin er een échte emotionele connectie gemaakt wordt, hebben we top-strategen nodig die het juiste inzicht kunnen vinden en kunnen omzetten in een ijzersterke strategie. Met Caroline hebben we nu zo'n top-strateeg in huis en kunnen we verder bouwen om van Kokoro het grootste onafhankelijke heartvertising bureau van Nederland te maken.'

Kokoro Amsterdam, opgericht in 2013, is een onafhankelijk reclamebureau dat gelooft dat mensen beslissingen maken op basis van emotie. Daarom heeft het bureau als missie om het hart van mensen te verbinden met het hart van merken. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken