Reclame-industrie lanceert Adnight vol 'kitchen reviews'
- Bureaus
- 14 jun 2016 @ 11:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameTrendsEvenementCreatie
- 14 jun 2016 @ 11:34
- Redactie Bureaus
De Amsterdamse reclame-industrie bruist van de energie. Nieuwe bureaus schieten als paddenstoelen uit de grond en internationaal staat Amsterdam steeds beter op de kaart. Helaas vindt al die activiteit plaats achter gesloten deuren. Daar komt op 7 oktober 2016 voor het eerst verandering in met een nieuw concept: Adnight.
Adnight omschrijft zichzelf als de ultieme ‘kitchen review’. Voor één avond opent een selectie van creatieve bureaus hun deuren voor marketeers en creatieven. 'Een unieke kans om de sfeer van reclame- en productiebedrijven te proeven, werk te bewonderen en mensen te ontmoeten', aldus de organisatoren.
Enter The Boardroom
Bureaus organiseren zelf een inspirerend programma tijdens deze avond. Adnight zorgt voor een volledig overzicht online zodat bezoekers zelf hun avond kunnen samenstellen. 51North tekende voor het design en development van de website die eind juli wordt gelanceerd. Bycen Molenaar ontwikkelde het logo.
De eerste deelnemers die hebben toegehapt zijn Dawn, Code d’Azur, The Boardroom, Massive Music, Achtung! McGarryBowen, Indie, Ambassadors, TBWA\Neboko en VICE. Ook RA*W, JongeHonden en ADCN zijn aangesloten als eerste partners.
Doe je mee?
Adnight zoekt in totaal 50 creatieve bedrijven, van reclame tot productie, die op 7 oktober hun deuren willen openen voor de eerste editie. Geïnteresseerde bureaus kunnen daarom vanaf vandaag hun gegevens achterlaten op Adnight.nl. Eén van de vier oprichters van Adnight (Denise Willigers, Claire Daemen, Rose Zandvliet en Wybe Sallows) neemt daarna contact op. Voor vragen of andere samenwerkingsvoorstellen kan contact worden opgenomen via info@adnight.nl.
Eind juli gaat de kaartverkoop voor Adnight van start en zullen de deelnemende bureaus en programma’s bekend worden gemaakt op www.adnight.nl.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- 2016
- ADCN
- Adnight
- McGarryBowen
- VICE
- Massive Music
- TBWA\Neboko
- 7 oktober
- Indie
- The Boardroom
- bureaus
- Ambassadors
- RA*W
- Code d’Azur
- JongeHonden
- reclame
- Achtung
- Dawn
- event
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing