Grolsch kiest Goud Uberconnected als digitaal bureau

Grolsch kiest Goud Uberconnected als digitaal bureau
  • Bureaus
  • 1 jun 2016 @ 23:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalPitchesActivatieStrategie

Na een uitgebreide oriëntatie heeft Grolsch voor Goud Uberconnected gekozen als digital agency. Het bureau zal zich bezighouden met de ontwikkeling van een digitale strategie, social media activaties en content. Daarnaast vallen de ontwikkeling van social care en community management binnen de opdracht die Goud Uberconnected voor de merken Grolsch en Kornuit gaat uitvoeren.

De visie op merkactivatie van Goud Uberconnected, aangestuurd vanuit het denken op basis de 'activatie-loop', heeft een belangrijke rol gespeeld bij de keuze van Grolsch. 'De manier, waarop sociale conversaties worden gevolgd en hoe daarop creatief wordt geacteerd, spreekt ons bijzonder aan', aldus Melanie Koning, marketingmanager van Grolsch.

Goud Uberconnected ontstond twee maanden geleden uit een fusie van activatiebureau Goud Activatie en social mediabureau Uberconnected. Het nieuwe social media- en merkactivatiebureau kent een bezetting van ruim 60 medewerkers en is gevestigd in het Olympisch Stadion in Amsterdam. De bureaudirectie wordt gevoerd door de managing partners Coen Ruseler en Brian Hirman. Mede-partners zijn Charles Borremans, Bas Smabers en Maaike Peters.

V.l.n.r.: Hugo Haarman (E-Shopper Marketing Manager Grolsch), Brian Hirman (partner Goud Uberconnected) en Jaap Sühre, marketingmanager van o.a. Radler en Kornuit.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken