MECC Maastricht kiest voor Brand New Journey
- Bureaus
- 14 jun 2016 @ 09:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieBrandingMerkenZakelijk
- 14 jun 2016 @ 09:20
- Redactie Bureaus
Beurs- en congreslocatie MECC Maastricht kiest voor het Bossche full-service marketingbureau Brand New Journey voor de ontwikkeling van een creatief concept waarmee de positionering en communicatiemiddelen beter aansluiten bij de eigen identiteit.
MECC Maastricht (Maastricht Exposition & Congress Center) is uitgeroepen tot ‘Beste Congreslocatie van het Jaar’. De accommodatie verwelkomt jaarlijks 400.000 bezoekers voor de 175 beurzen, congressen en evenementen die er plaatsvinden. De bekendste events zijn TEFAF Maastricht, Jumping Indoor Maastricht en InterClassics Maastricht.
De nieuwe positionering komt nu dus in handen van Brand New Journey. Het bureau werkt al langer voor merken als F-Secure, PostNL, Quick Parking, ABS Schadeherstel, Sportbedrijf Deventer, Voerman Groep, Cendris en Smartcenter.
Brand New Journey is een full-service marketingbureau uit ‘s-Hertogenbosch en is uitstekend thuis in concepting, art direction, storytelling, content strategie en online marketing. We weten de weg door de hele customer journey én we weten alles met elkaar te combineren. En daarin zit onze unieke kracht. Dankzij de verschillende disciplines die hecht samenwerken, zorgen we voor een verbindend en verrassend brandingstraject.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- merk
- marketing
- herpositionering
- MECC
- communicatie
- bureau
- congressen
- Maastricht
- locatie
- Brand New Journey
- beurzen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing