Nieuwe leiding Clockwork wil digitale versnelling
- Bureaus
- 22 jun 2016 @ 09:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DigitaalZakelijkE-marketingStrategie
- 22 jun 2016 @ 09:04
- Redactie Bureaus
Digitaal bureau Clockwork heeft een nieuw management-team aangesteld dat integraal verantwoordelijk is voor het bedrijf. Het nieuwe team onder leiding van Rachel Michailidis bestaat uit Arjen Bultje (commercieel directeur), Martin Koersen (Head of Strategy) en Barry Bongers (Head of Digital Practices). Het team gaat deze maand aan de slag 'met een duidelijke focus op digitale acceleratie'.
Met de verschillende practices kan Clockwork nieuwe vormen van samenwerking met klanten en partners aangaan, om zo samen een digitale versnelling te ontketenen. Hierbij zet Clockwork ook weer stevig in op e-commerce, zoals ook al blijkt uit het recent gesloten partnership met Demandware.
Dat de ingezette koers ook resultaat boekt, is al bewezen. Onlangs nam Clockwork samen met Studystore een gouden DIA in ontvangst voor de succesvolle campagne 'Studie UIT, studie AAN'. Bovendien leverde Clockwork afgelopen week haar tweede global e-commerce platform op, voor het skatermerk Etnies.
Rachel Michailidis, managing director van Clockwork: 'Met deze benoemingen hebben we een zeer getalenteerd team met het innoverend vermogen dat nodig is om ons te onderscheiden in de markt. Dit team vormt een stevig fundament waarmee ik met het volste vertrouwen de volgende fase voor Clockwork in ga.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- digitaal
- Rachel Michailidis
- Clockwork
- management team
- Arjen Bultje
- bureau
- Martin Koersen
- zakelijk
- Barry Bongers
- directie
- commercieel
- strategie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing