TheBoardroom strikt regisseur Bram Coppens
- Bureaus
- 16 jun 2016 @ 09:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MakersVideoPersonaliaCreatie
- 16 jun 2016 @ 09:49
- Redactie Bureaus
Bram Coppens heeft zich per juni als regisseur aangesloten bij TheBoardRoom. Met zijn achtergrond in high-end campagnes voor merken als Christian Dior, Gilette, Braun en Eastpak, is hij een welkome aanvulling in de huidige Board of Directors. Zijn meest recente werk is de 'All in Red'-campagne van Jupiler.
Na zijn afstuderen aan de Filmacademie in Brussel heeft Bram Coppens de filmacademie in New York gevolgd, waar hij zich focuste op cinematografie. Daarna heeft hij nog een 3D-studie gevolgd aan de HKU.
Met oog voor mooie en poëtische beelden heeft Coppens sindsdien filmische, visueel gedreven campagnes geregisseerd voor klanten zoals Christian Dior, Gillette, Braun, Eastpak (nominatie voor Young Directors Award in Cannes) en The Museum of Modern Art in New York. Zijn werk leverde hem ook een zilveren en bronzen medaille op tijdens de New York Festivals Awards in 2011.
In september 2011 verhuisde Bram naar Los Angeles om zich te concentreren op het regisseren in de Verenigde Staten. Sindsdien heeft hij gefilmd voor prijswinnende campagnes voor Lexus, Range Rover, Dockers, Adidas en Jeep. Recentelijk schoot hij de wereldwijde WK-campagne voor Adidas ('Brazuca'), die hem een bronzen CLIO Award opleverde.
TheBoardRoom zet samen met Made.for.Digital en het internationale MediaMonks in op het optimaal combineren van (geïntegreerde) producties, het aanscherpen van de kwaliteit van digitale content en het versterken van de creatieve slagkracht. Klanten krijgen daarmee één contact voor alle media. Flexibele teams produceren zowel digital content, TVC’s, fotografie, 360° video als VR.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing