Wordt Cannes te duur? Oplossing: Budget Lions!
- Bureaus
- 11 jun 2016 @ 09:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - EvenementNieuwkomersCannesCreatie
- 11 jun 2016 @ 09:31
- Redactie Bureaus
Elk gedreven talent in de creative industrie moet toegang krijgen tot alle mogelijke vormen van inspiratie. Cannes Lions’ Festival of Creativity is daarvoor een uitgelezen plek voor jonge creatieven. Maar wordt dit prestigieuze festival te duur? JongeHonden en RA*W vinden van wel. Daarom hebben ze met steun van IAA een alternatief event ontwikkeld: Budget Lions.
Budget Lions is bedoeld als een inspirerende dag in Cannes waar de grote namen uit de creatieve industrie hun tijd zullen doneren voor jong creatief talent vanuit de hele wereld. Dit alles staat gepland voor 23 juni ('gratis en voor niets') bij de IAA Cabana in Cannes.
RA*W en Jonge Honden ergeren zich eraan dat de prijzen van de YoungLions-pas dit jaar zijn verhoogd van €850 naar €1550. 'Dit maakt het meest inspirerende festival wereldwijd een stuk minder bereikbaar voor jong talent. Budget Lions biedt het alternatief voor talent uit alle hoeken van de wereld voor wie toegang tot het festival te duur is geworden.'
Daarom doen beide jonge clubs een oproep: 'Ben jij een creatieve eindbaas? Doneer dan 15 minuten van jouw tijd om jong creatief talent onvergetelijk te inspireren.'
Meer info op www.budgetlions.com.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Cannes
- Young Dogs
- prijs
- RA*W
- festival
- Budget Lions
- JongeHonden
- duur
- Cannes Lions
- creatieven
- gratis
- IAA
- evenement
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing