Wordt Cannes te duur? Oplossing: Budget Lions!

Wordt Cannes te duur? Oplossing: Budget Lions!
  • Bureaus
  • 11 jun 2016 @ 09:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementNieuwkomersCannesCreatie

Elk gedreven talent in de creative industrie moet toegang krijgen tot alle mogelijke vormen van inspiratie. Cannes Lions’ Festival of Creativity is daarvoor een uitgelezen plek voor jonge creatieven. Maar wordt dit prestigieuze festival te duur? JongeHonden en RA*W vinden van wel. Daarom hebben ze met steun van IAA een alternatief event ontwikkeld: Budget Lions.

Budget Lions is bedoeld als een inspirerende dag in Cannes waar de grote namen uit de creatieve industrie hun tijd zullen doneren voor jong creatief talent vanuit de hele wereld. Dit alles staat gepland voor 23 juni ('gratis en voor niets') bij de IAA Cabana in Cannes.

RA*W en Jonge Honden ergeren zich eraan dat de prijzen van de YoungLions-pas dit jaar zijn verhoogd van €850 naar €1550. 'Dit maakt het meest inspirerende festival wereldwijd een stuk minder bereikbaar voor jong talent. Budget Lions biedt het alternatief voor talent uit alle hoeken van de wereld voor wie toegang tot het festival te duur is geworden.'

Daarom doen beide jonge clubs een oproep: 'Ben jij een creatieve eindbaas? Doneer dan 15 minuten van jouw tijd om jong creatief talent onvergetelijk te inspireren.' 

Meer info op www.budgetlions.com.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken