Achtung McGarrybowen ontwikkelt campagne DubbelFrisss

Achtung McGarrybowen ontwikkelt campagne DubbelFrisss
  • Bureaus
  • 15 jul 2016 @ 14:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Al jaren verrast DubbelFrisss jonge drinkers met verfrissende combinaties van fruit. Om ook de nieuwste generatie aan te kunnen spreken ging DubbelFrisss, onderdeel van FrieslandCampina, op zoek naar een nieuwe themacampagne. Het voordeel van DubbelFrisss? Je hoeft niet te kiezen. Vanuit die gedachte ontwikkelde bureau Achtung! McGarrybowen de nieuwe campagne: Denk Dubbel. Want waarom één ding kiezen, als het allebei kan?

Niels Straatsma, creative director Achtung McGarrybowen: 'Jongeren hebben tegenwoordig zoveel te kiezen. Ze willen overal bij zijn, alles meemaken. DubbelFrisss maakt dit makkelijker door dingen te combineren. De keuze voor niet kiezen voelt dan ook heel logisch aan.'

Met de nieuwe campagne introduceert DubbelFrisss de 'Denk Dubbel' mentaliteit, en daarmee de nieuwe smaakcombinatie DubbelFrisss Ice Tea (inderdaad, fruitdrank én ice tea). De campagne trapt af in online video en op TV, en wordt de rest van het jaar doorvertaald op social media en in retail.

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken