Paul Jitta en Michael Vromans partners bij DPDK

Paul Jitta en Michael Vromans partners bij DPDK
  • Bureaus
  • 14 jul 2016 @ 11:32
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaDigitaal

Creatief digitaal bureau DPDK maakt vandaag bekend dat CFO Paul Jitta en Creative Director Michael Vromans zijn aangesteld als partner bij DPDK. Jitta en Vromans worden partners naast mede-oprichter en CEO Pim van Helten. Gezamenlijk vormen ze het management van het Rotterdamse bureau.

Jitta en Vromans hebben samen ruim twintig jaar ervaring en een sleutelrol gespeeld in de groei van het bureau de afgelopen jaren. CEO Pim van Helten van DPDK: 'Paul en Michael zijn al jaren in staat om het bureau uit te dagen door hun eigen lat steeds weer te verleggen. Bovenop onze productieskills investeren we continu in creatieve strategie en in nieuwe samenwerkingsvormen met onze opdrachtgevers. Met deze aanstelling bekrachtigen we ons profiel en verstevigen we het fundament met als doel verdere groei op internationale accounts.'

Stroomlijning

CFO Paul Jitta heeft sinds zijn start in 2008 meerdere functies binnen DPDK bekleed en ontwikkelde zich van accountmanager tot CFO. Inmiddels is hij verantwoordelijk voor het aansturen van de financiële back-office en speelt hij een leidende rol in de stroomlijning van de interne accountstructuur.                              

Creative director Michael Vromans werkte voorheen bij bureaus zoals Kong, JWT en UbachsWisbrun en ontwikkelde zich bij DPDK sinds zijn aanstelling in 2011 van art director tot creative director. Vromans speelt een centrale rol in de ontwikkeling van design, concept en strategie en is verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau.

Groeiend bureau

Eerder dit jaar trok DPDK diverse talenten aan in verband met de aanhoudende groei die het bureau doormaakt met nieuwe accounts zoals Vrumona en Pernod Ricard. Voor laatsgenoemde mag het bureau internationaal werk ontwikkelen.

DPDK is een full-service creatief bureau met een sterke focus op digitale interacties. Klanten zijn onder meer Pernod Ricard, PSA Peugeot Citroën, Vrumona, Nuon en Nationale Nederlanden. 

V.l.n.r. Pim van Helten, Paul Jitta en Michael Vromans.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken