Red Urban gaat los met T-Mobile-campagne tv-dienst Knippr
- Bureaus
- 1 jul 2016 @ 14:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsCreatieTelevisie
- 1 jul 2016 @ 14:22
- Redactie Bureaus
Red Urban en T-Mobile ontwikkelden de introductiecampagne ‘Ga los’. Hierin daagt de telecomaanbieder consumenten uit om los te komen van de traditionele tv-aanbieders en de kabel door te knippen. De nieuwe tv-dienst Knippr richt zich voornamelijk op een nieuwe generatie tv-kijkers die zelf willen bepalen wat, waar, wanneer en hoe ze televisie kijken.
Robin Meekel, Creative Lead Red Urban: 'Ga los staat voor de vrijheid en controle over jouw tv-ervaring. Niet meer vast aan de kabel. En ook niet meer betalen voor tientallen zenders waar je nooit naar kijkt, zoals ZDF of Rai Uno.'
Angelique Smit, Communicatie Manager Knippr: 'Red Urban heeft laten zien een sterk creatief bureau te zijn dat in staat is geweest om de merkidentiteit van KNIPPR vorm te geven op een manier die naadloos aansluit op de propositie van Knippr. Wij ontbundelen en willen de vrijheid weer teruggeven aan de consument. De afgelopen maanden heeft Red Urban ons op meerdere fronten uitgedaagd om het anders te doen dan de rest en we zijn dan ook erg trots op het eindresultaat.'
Patrick van Haperen, Creative Lead Red Urban: 'Het hele traject is een mooi voorbeeld van hoe bureau en klant samen in de start-up modus springen om tot een bijzondere campagne te komen.'
Middels een 25” TVC roadblock maakt Nederland kennis met Knippr. Met deze dienst kunnen consumenten zelf hun zenderaanbod samenstellen en hebben ze geen decoder of coaxkabel meer nodig. Kijken kan op mobiel of via een stream op een scherm naar keuze. Knippr is er voor iedereen, ook voor mensen die geen klant zijn bij T-Mobile.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing